poniedziałek, 2 maja 2011

bł. Jan Paweł II

Osobiście dla mnie, wczorajsze uroczystości beatyfikacyjne na Wtykanie, wzruszyły mnie. Tak Wielki Człowiek, Ojciec Całego Świata(myślę że nie przesadziłem), został wyniesiony na ołtarze.


Dla mnie był, jest drogowskazem każdego dnia jak postępować i kroczyć w tym świecie. Jest On patronem naszych czasów. Powinnyśmy brać a Niego przykład, bo jest postaciom na XXI w. jak postępować, jak radzić sobie w życiu i jak przezwyciężać przeciwności.
Poprzez te przykłady nasze życie, nasze pokolenie będzie mogło się nazywać: "POKOLENIEM BŁ. JANA PAWŁA II"

Oto kilka myśli, naszego Błogosławionego rodaka:


Człowieka trzeba mierzyć miarą sumienia, ducha, który jest otwarty ku Bogu.
Trzeba więc człowieka mierzyć miarą Ducha Świętego.

Człowieka mierzy się miarą serca. Człowiek jest tyle wart ile potrafi kochać, wierzyć i dać.

Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada,
lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma,
lecz przez to, czym dzieli się z innymi

1 komentarz:

  1. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń