czwartek, 25 lutego 2010

Misyjne Ferie Zimowe- "Królestwo Boże"

Od 16.02-20.02.2010r. Byłem w Krakowie u Kombonianów na Rekolekcjach po raz pierwszy. Był to wspaniały czas spędzony z Bogiem, poprzez ludzi. Naprawdę poczułem u nich jak Bóg działa poprzez drugiego człowieka. Byli tam ludzie z całego południa polski. Nie znałem się z nikim, a na trzeci dzień czułem się, jak bym znał ich, od kąd się urodziłem. Mogłem się zwierzyć, powiedzieć jak Pan działa w moim życiu. Mocno zapadła mi chwila odwiedzin ludzi w DPS-ie(Domie Pomocy Społecznej). W szczególności u pani Teresy . Nie będę o niej opowiadał, bo nie zapytałem się jej, czy mogę upubliczniać jej historie życia. (Kto to czyta to wie o co chodzi). Jest radosną a zarazem smutną i niepełnosprawną osobą. Kto choć raz pójdzie do DPS-u, to zmieni myślenie o świecie i o tych ludziach. Moje problemy przy ich problemach są "pikuś".
Jak sama nazwa tematu znaczy:"Królestwo Boże". Szukaliśmy tego królestwa wśród nas czyli: czynach,myślach, słowach, w drugim człowieku, prostych sytuacjach życia, porostu wszędzie. Właśnie zrozumiałem to, ze Królestwo to nie jest tylko Tam w Niebie, ale już teraz, nawet jak to czytasz. "Słowa nigdy nie wyrażą tego, to czuje serce"
Za wszystko Chwała Panu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz