niedziela, 16 sierpnia 2009

WaKacjE


Co tam u Was? dawno nie pisałem na blogu, nie było czasu. Przez ten ostatni czas jak nie pisałem, robiłem dużo rzeczy. Byłem w Poroninie na kursie ceremoniarza, później pojechałem na rekolekcje do Krakowa, do kapucynów na turnus wolontaryjny.Na kolejny wyjazd pojechałem na Przystanek Jezus. Na tych wyjazdach było super, nie planowałem ich a w planie Bożym tak było zapisane.

Dzięki Ci Panie za ten wspaniały czas w którym mogłem na chwile stanąć i zagłębić się w Tobie, w Twej miłości. Oddać Ci to co we mnie złe, nie takie jak Ty sobie zaplanowałeś, żeby się stało Tak jak Ty to chcesz. Dzięki Ci, ze na kursie mogłem się głębiej zapoznać z liturgią. U kapucynów poznać życie braci, biedotę ludzką i pomagać zmieniać ja. Na Przystanku za każdą rozmowę z drugim człowiekiem, każde zapłakanie nad sobą, Miłość daną mi. Za to wszystko bądź błogosławiony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz