wtorek, 16 czerwca 2009

Witam!


Co tam u Was? Jak lecą dni? Zmieniłem troch blog, jak wam się podoba? Dawno nie pisałem. Od Lednicy dużo się wydarzyło, było Boże Ciało poczułem czym jest dla mnie Eucharystia, już kiedyś o tym pisałem. Dostałem przed uroczystością książeczkę("Największy Skarb") od mojej parafianki( starsza już pani) powiedziała mi żebym ja przeczytał. Jeszcze po za tym spytała się mnie czy będę księdzem, ja zawsze odpowiadam ze nie wiem:P Wracają do tematu, tą książkę jeszcze czytam, bo nie ma czasu żeby ją dokończyć, ale na początku tej książki są piękne słowa: "Wszystkie łaski, owoce, przywileje i dary, które otrzymujemy z rąk Boga Ojca Niebieskiego pochodzą z zasług najświętszej Męki i Śmierci Pana naszego Jezusa Chrystusa, której owoce trwają w bezkrwawej Ofierze Mszy Świętej"
św.Tomasz z Akwinu

Pomyślcie trochę o tym co napisałem, ja tez kiedyś nie wiedziałem co to Eucharystia(Msza Świętą) Chrystus zostawiając nam Siebie w ofierze, dał piękny dar, nie zmarnujmy Go.

Piotrek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz