sobota, 9 maja 2009


Jak tam u Was? u mnie w porządku. Jutro u mnie w parafii niedziela powołaniowa, przyjadą klerycy z Wyższego Seminarium Duchownego wraz z księdzem rektorem Andrzejem Przybylskim, aby przybliżyć nam parafianom jak wygląda to życie seminaryjne. Również się spotkają z grupami parafialnymi.
Jeszcze mam dla Was wiersz, żeby się zadumać i pomyslec na swoim życiem.
Panie powołaj robotników na swoje żniwo!

"Powołanie"

Jeśli jestem temu światu godzien być potrzebny
Jeśli temu światu ja godzien świat zmienić
Zagłębić Nasze dusze w pojednaniu miłosnego wiatru
Bóg woła...
Bowiem tylko Bóg zaufać potrafi
W me serce trafił
Kocham...
bo Tylko Ty mnie potrafisz
Ty me rany wyleczyłeś z chaosu ku nieba bram
wołasz...
Serce me dla Ciebie wiecznie
Po wieki oddane
Twoje myśli, moja wola, niech będą mi dane
Marzenia celami obrane
Co dnia dajesz mi wiarę
Tyś godzien kochać szczerze
Naszej miłości nie zmierzę
Po wieki oddany w mej wierze
Trwam
Kocham, Tęsknie, Potrzebuje
Pragnę wszystkim to dać
to dam
Całym sercem wznieść się ku nieba bram
...wołasz...

Darek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz